High Quality Rolex Replica

بنر سایت

اخبار

برگزاری اولین رویداد نوآوری و برترین های تحقیق و توسعه سال 1402

خبر ویژه شرکت آبشار بسپار فرااندیش، حامی مالی اولین رویداد نوآوری و برترین های تحقیق و توسعه ( نوت 1 ) در سال 1402

سومین جشنواره تجلیل از پیشگامان تحقیق و توسعه با هدف تقدیر از پیشگامان این حوزه و نیز اولین رویداد نوآوری، تحقیق و توسعه (نوت) توسط انجمن مراکز تحقیق و توسعه در روز شنبه ۲ دی ماه سال جاری با حضور شرکت های برتر در حوزه صنعت و فناوری برگزار شد. شرکت آبشار بسپار فرااندیش با افتخار حامی مالی این جشنواره و همچنین بعنوان شرکت برتر در حوزه تولیدات آب و فاضلاب انتخاب و تجلیل شد.

دوازدهمین سالگرد تاسیس

خبر ویژه دوازدهمین سالگرد تاسیس شرکت آبشار بسپار فرااندیش

برگزاری جشن دوازدهمین سالگرد تاسیس شرکت آبشار بسپار فرااندیش، مصادف با شب تولد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع). در این جشن میزبان خانواده های همکاران محترم مجموعه،همکاران در شرکتهای آب و فاضلاب،بازرسان محترم،پیمانکاران محترم،فروشگاههی سطح شهر،نمایندگان محترم و جمعی از توالید کنندگان عزیز بودیم. این گردهمایی با تلاوت قران مجید و سرود کشور عزیزمان شروع گردید و سپس با اجرای توان مند مجری صدا و سیما جناب اقای حق بین و گروه هنری ایشان که لحظات بسیار شاد و لذت بخشی را ساختن ادامه پیدا کرد .در این گرد همایی ازسخنرانی دلنشین و گرم جناب آقای دکتر نبی صاحب برند زیتون عرشیا که از خیرین بزرگ کشور هستن استفاده نمودیم و توانستیم به یاری خداوند 200 بن 2000000 تومانی به مبلغ کل 400000000 میلیون تومان جهت آزادسازی زندانیان جمع آوری کنیم.در ادامه مراسم با قرعه کشی و اهدای جوایز و تقدیر و تشکر از همکاران مجموعه به پایان رسید.

سمینار آموزشی انشعابات فاضلاب در شرکت آب و فاضلاب شیراز

خبر ویژه برگزاری سمینار آموزشی انشعابات فاضلاب در شرکت آب و فاضلاب شیراز (9 مرداد 1402)

برگزاری سمینار آموزشی انشعابات فاضلاب در شرکت آب و فاضلاب شیراز با حضور مدیریت محترم مشترکین آقای مهندس فتحی، معاونت محترم مشترکین جناب دکتر سلیمانی و جمعی از مدیران و ناظران و نصابان آن شرکت محترمموارد بررسی شده در این کارگاه یک روزه به شرح ذیل می باشد :- روشهای ...

انتخاب رئیس هیئت مدیره شرکت به عنوان مدیر جوان کشوری

خبر ویژه برگزیده شدن "مهندس کفاش مقدم" به عنوان مدیر جوان کشوری

پانزدهمین دوره از جشنواره‌ی تولید کنندگان و مدیران جوان و معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت به منظور تقدیر از چهر‌ه‌‌ی ماندگار صنعت و مدیران جوان و نمونه‌ی کشور در بخش‌های مختلف برگزار شد.

هفته جهانی آب

💧 هفته جهانی آب گرامی باد💧

نجات آب، نجات زندگی

در حال حاضر کشور ما در شرایط کم آبی و بی آبی قرار گرفته است. هر چند کمبود بارش در سالهای آبی اخیر یکی از مهمترین عوامل این تنش است اما در این میان نمی توان ضعف مدیریت منابع آب را نادیده گرفت. میزان مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی در آمارهای مختلف اعلام و منتشر میگردد اما ناگفته پیداست که نجات آب در هر کدام از این دسته بندی ها، نجات زندگی برای همان بخش و سایر بخش هاست.

دات نت نیوک فارسی
123movies